NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY ZÁKAZNÍKŮ

  • Jak mi bude zboží doručeno? A za jak dlouho?

Zboží bude doručeno poštou z Číny přímo na Vaši adresu. Doručení zabere obvykle za 7-20 pracovních dnů, ale může se prodloužit - je námi neovlivnitelné a plně v kompetenci pošt

  • Jak to vypadá s mojí objednávkou?

Aktuální stav objednávky zjistíte v Moje objednávky (nutná registrace), nebo pomocí odkazu sledování objednávky pro neregistrované, jež je také součástí mailu s potvrzením objednávky. Změna stavu objednávky Vám bude vždy oznámena mailem.

  • Kde se mohu podívat na aktuální stav přepravy zásilky?

Odkaz pro sledování zásilky obdržíte mailem jakmile čínský prodejce zásilku odešle na Vaši adresu. Odkaz je k dispozici také na stránce Historie objednávek.
Odkazy pro sledování zásilek na cestě: www.17track.net, http://global.cainiao.com/index.htm - různé, dle dopravce.
Odkaz pro sledování zásilky ČR: ceskaposta.cz, SR: posta.sk
Odkaz bude aktivní většinou až za 5-7 dnů od odeslání.

  • Uplynulo 30 dnů od odeslání, ale zásilka mi ještě nedorazila - kde se stala chyba?

Zásilky Vám dorazí průměrně za 14 pracovních dnů od odeslání. Pokud Vám nedorazí do 30ti dnů, zkontrolujte si její stav dle odkazu jež Vám byl zaslán mailem a poté nás kontaktujte. Doručení budeme reklamovat a požádáme čínského prodejce o znovu zaslání balíčku na Vaši adresu.

  • Nedorazilo mi všechno objednané zboží, co teď?

Podívejte se prosím, zda Vám nepřišlo více mailů s odkazy ke sledování zásilek. Pokud ano, pak byla objednávka rozdělena do více balíčků a zbytek ještě dorazí. Pokud máte jen jedno sledovací číslo, neprodleně nás kontaktujte

  • Jak mohu zboží reklamovat?

Informace jak uplatnit vady zboží, či zásilky naleznete zde. V ceně služby je asistence při řešení reklamací a dalších problémů spojených s dodáním či stavem zboží. Uděláme vždy maximum, aby byla reklamace vyřízena k Vaší spokojenosti.

  • V zásilce není doklad o zaplacení?

Doklad není přiložen v balíčku, můžete si jej stáhnout v Moje objednávky (nutná registrace), nebo Vám jej na požádání zašleme mailem ve formátu pdf.

  • Můžu si nechat zboží zaslat i na dobírku?

Ačkoli bychom Vám rádi vyhověli, čínští prodejci bohužel na dobírku nezasílají, je nutná platba předem na účet. Dobírka není technicky možná. Službu hradíte předem -> nemějte obavy, ručíme Vám za to, že objednané zboží skutečně obdržíte. Pokud jste ještě stále na pochybách zda uhradit předem, přečtěte si recenze našich zákazníků. Předem Vám děkujeme za Vaši důvěru. Pokud nevlastníte bankovní účet, možností je úhrada poštovní poukázkou typu A z kterékoli pošty v ČR na náš běžný účet

  • Bude u zboží český návod?

K žádnému zboží prodávanému přímo v Číně není přiložen český návod, pouze anglický, nebo jen čínský s obrázky. Pokud si ale nebudete vědět s něčím rady, napište a pokusíme se Vám pomoci jak jen to bude možné.

  • Proč mi nepřišel žádný mail (o registraci, potvrzení objednávky...)?

Problém může být v nastavení antispamového filtru Vašeho mailu - podívejte se do NEVYŽÁDANÉ POŠTY, zda neobsahuje naše maily. V případě že ano, označte tyto zprávy, že se nejedná o spam. Pokud nemáte potvrzující mail ani v nevyžádané poště, pak mohlo dojít chybě při vyplňování Vaší emailové adresy, či jinému technickému problém - kontaktuje nás.

V případě nejasností nás kdykoli kontaktujte. Děkujeme.