Nejčastější dotazy zákazníků:


Jak mi bude zboží doručeno? A za jak dlouho?

  • Zboží bude doručeno poštou z Číny přímo na Vaši adresu. Další informace o přepravě naleznete >zde<.

  

Jak to vypadá s mojí objednávkou?

  • Aktuální stav objednávky zjistíte v Moje objednávky (nutná registrace), nebo pomocí odkazu sledování objednávky pro neregistrované, jež je také součástí mailu s potvrzením objednávky. Změna stavu objednávky Vám bude vždy oznámena mailem.


Kde se mohu podívat na aktuální stav přepravy zásilky?


Uplynulo 30 dnů od odeslání, ale zásilka mi ještě nedorazila - kde se stala chyba?

  • Zásilky Vám dorazí průměrně za 14 pracovních dnů od odeslání. Pokud Vám nedorazí do 30ti dnů, zkontrolujte si její stav dle odkazu jež Vám byl zaslán mailem a poté nás kontaktujte. Budeme reklamovat nedoručení a požádáme čínského prodejce o znovu zaslání na Vaši adresu.
  • Zkontrolujte si adresu pro doručení, zda ji máte správně zadanou - v potvrzujícím mailu, nebo v sekci Moje objednávky.
  • Dodání zásilek nelze urychlit - přeprava je v kompetenci pošt.


Nedorazilo mi všechno objednané zboží, co teď?

  • Podívejte se prosím, zda Vám nepřišly např. 2, či více mailů s odkazy ke sledování zásilek. Pokud ano, pak byla objednávka rozdělena do více balíčků a zbytek ještě dorazí.
  • Pokud máte jen jedno sledovací číslo, pak nás neprodleně kontaktujte a postupujte dle instrukcí zde -> stav prověříme, případně budeme problém reklamovat u prodejce.


Zásilku zachytili celníci a přišlo mi oznámení o příchodu zboží ze zahraničí - co teď?

  • Nejedná se o nic složitého, vše za vás vyřídíme a zásilku budete mít doma obvykle už za 1-3 pracovní dny. Postupujte dle instrukcí zde.


Jak mohu zboží reklamovat? A pomůžete mi s případnou reklamací?

  • Informace jak uplatnit vady zboží, či zásilky naleznete zde
  • Ano, v ceně služby je asistence při řešení reklamací a dalších problémů spojených s dodáním či stavem zboží. Uděláme vždy maximum, aby byla reklamace vyřízena k Vaší spokojenosti.

 

V zásilce není doklad o zaplacení?

  • Doklad není přiložen v balíčku, můžete si jej stáhnout v Moje objednávky (nutná registrace), nebo Vám jej na požádání zašleme mailem ve formátu pdf.

 

Je možno si nechat zboží zaslat i na dobírku?

  • ačkoli bychom Vám rádi vyhověli, čínští prodejci bohužel na dobírku nezasílají, je nutná platba předem na účet. Dobírka není technicky možná.
    Službu hradíte předem -> nemějte obavy, ručíme Vám za to, že objednané zboží skutečně obdržíte. Předem Vám děkujeme za Vaši důvěru.

    Pokud nevlastníte bankovní účet, možností je úhrada poštovní poukázkou typu A z kterékoli pošty v ČR na náš běžný účet - VZOR

Je u zboží český návod?

  • K žádnému zboží prodávanému přímo v Číně není přiložen český návod, pouze anglický, nebo jen čínský s obrázky. Pokud si ale nebudete vědět s něčím rady, napište a pokusíme se Vám pomoci jak jen to bude možné.

 

Proč nejsou popisky zboží přeloženy do češtiny?

  • Překládáme názvy, pokud něčemu nerozumíte, u každého zboží je ikonka "Zeptejte se na toto zboží" -> rádi pro Vás na vyžádání popis určitého zboží urychleně přeložíme, či vysvětlíme nejasnosti.

 

Proč mi nepřišel žádný mail (o registraci, potvrzení objednávky...)?

  • Problém může být v nastavení antispamového filtru Vašeho mailu - podívejte se do NEVYŽÁDANÉ POŠTY, zda neobsahuje naše maily. V případě že ano, označte tyto zprávy, že se nejedná o spam. Pokud nemáte potvrzující mail ani v nevyžádané poště, pak mohlo dojít chybě při vyplňování Vaší emailové adresy, či jinému technickému problém - kontaktuje nás.

 

V případě nejasností nás neváhejte kontaktovat. Děkujeme.